DKK 489,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Arion Health & Care Hypoallergenic hundefoder indeholder letfordøjelige ingredienser og Arion har derfor undgået dem, der forårsager reaktioner på overfølsomhed, hvilket reducerer risikoen for hudirritation eller kløe.

Vores hunde er vores firbenede familiemedlem, og som ejer ønsker man at holde sin hund i god form. Nogle hunde kan dog have specielle behov, som kan blive opnået med det rigtige foder. Derfor har Arion udviklet Health & Care hundefoder-serien, så du som ejer kan give din hund det foder, den har brug for.

Den unikke sammensætning og de sundhedsfremmende ingredienser i Arions Health & Care foder, kan rent faktisk gøre en forskel. Ved daglig fodring med disse produkter, bør man kunne se og opleve mærkbare forbedringer hos din hund.

Arion Hypoallergenic hundefoder er udviklet i samarbejde med verdens førende dyrlæger. Da huden er kroppens største organ, er det vigtigt, at din hund har en sund hud, da det ellers kan have en negativ effekt, hvis huden ikke er sund. Du kan aflæse en masse om en hunds generelle sundhedstilstand ud fra tilstanden af dens pels og hud. En blank pels og sund hud er solide indikatorer på, at hunden er ved godt helbred.

Desværre er pels-og hudproblemer blevet et mere og mere hyppigt problem. Hos Arion gør de meget ud af at udvælge nøje letfordøjelige ingredienser og undgår dem, der kan fremkalde reaktioner på overfølsomhed for at mindske risikoen for hudirritation eller kløe. Laks er en af de bedste kilder med animalsk protein og kan medvirke til at reducere risikoen for hudirritation. De høje niveauer af omega-3 fedtsyrer fra antarktisk krill fremmer en god pels- og hudsundhed, og disse særlige fedtsyrer absorberes meget let af hunden. Tilsætningen af chelaterede mineraler (disse mineraler er bundet til aminosyrer og kan muligvis optages og omsættes i kroppen som aminosyrer), giver pelsen en sund glans, og antioxidantblandingen beskytter hunden mod frie radikaler.



Vigtige fordele

  • Glutenfri
  • Højt indhold af omega-3 fedtsyrer
  • Indeholder ingredienser af høj kvalitet
  • Højt indhold af laks
  • Indeholder letfordøjelige ingredienser
  • Giver en styrket hud og pels
  • Hjælper til en sund fordøjelse
Arion Health & Care Hypoallergenic er et 100% naturligt fuldfoder, uden kunstige smags- og farvestoffer samt konserveringsmidler.


Specifikationer
Varenummer 5414970049399
Bruttovægt 12,00 kg
CATEGORY 1.1.4.1.2
Mærke arion
Dyregruppe hund
Egenskab glutenfrit
Alder voksen
Konsistens tør
Størrelse alle størrelser
Smag fisk
Ingredienser

Ris, laks, animalsk fedt, hydrolyseret lakseprotein, tørgær, roemasse, tørret krill, fiskeolie, calcium carbonat, natriumchlorid.

Tilsætningsstoffer
Vitaminer
Pr. kg: A-Vitaminer 22.000, D3-Vitaminer 1.850.

Mineraler
Calcium 1,1%, fosfor 0,8%, magnesium 0,1%. 

Sporstoffer
Pr. kg: Jern (E1) 100 mg, kobber (E4) 15 mg, zink (E6) 145 mg, mangan (E5) 35 mg, jod (E2) 1,5 mg, selen (E8) 0,15 mg.

Analyse
Råprotein 25% råfedt 15%, råaske 6%, råfiber 2%, vand 9%.

Energi
Pr. kg: Metabolisk energi 3.940 mg.



Fodringsvejledning
Anbefalet daglig fodermængde (g/dag):

Hundens vægt Tørfoder
(kg) (g)
2 - 5 40 - 80
5 - 10 80 - 110 
10 - 20 110 - 200
20 - 30 200 - 280 
30 - 40 280 - 350
40 - 60 350 - 450
60 - 80 450 - 600


Det daglige ernæringsbehov kan variere afhængig af hundens størrelse, alder, belastning, aktivitetsniveau og miljø. Anbefalingerne er derfor kun vejledende.
Juster andelen af foder, så hunden opretholder en ønsket kropsvægt. Hvis du giver godbidder skal du huske at fratrække dette i fodermængden.

Produktet kan gives som tørfoder eller opblødes i lunkent vand. 
Ved skift til eller fra et andet foder anbefales det at introducere det nye foder gradvist over en periode på 7 dage.

Husk, at hunden altid har tilgang til frisk vand i en ren skål.



Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.