DKK 459,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Arion Health & Care Sterilized hundefoder, er udviklet til at opfylde de specifikke næringsmæssige behov hos ikke-forplantningsdygtige hunde. Foderet hjælper ejeren med at opretholde hundenes optimale vægt.
Det er en selvfølge, at man ønsker at holde sin hund i god form, og at man ønsker det bedste for den. Men ikke to hunde er ens. Nogle har specielle behov. Arion Health & Care har løsninger rettet mod disse specielle behov.

Ved at anvende Arion Health & Care kan hundeejeren imødekomme hundens specielle behov og derved sikre en positiv indflydelse på hundens livskvalitet. Den unikke sammensætning og de helbredsfremmende ingredienser i Arion Health & Care produkterne gør rent faktisk en forskel. Ved daglig fodring med disse produkter kan man se mærkbare forbedringer hos hunden.

Arion Sterilized hundefoder er udviklet i samarbejde med verdens førende dyrlæger. Sterilisation eller kastration reducerer en række bekymringer for hundeejere. Tæver bløder ikke, og hanhunden føler mindre trang til at hævde territoriet.

Der er også sundhedsmæssige fordele for hundene. Risikoen for at udvikle et rigtig dårligt immunforsvar senere i livet, er reduceret i sammenligning med ikke-neutraliserede hunde. Imidlertid har flere undersøgelser vist, at risikoen for overvægt stiger efter indgrebet. Dette har naturligvis andre medfølgende lidelser, så det er vigtigt at opretholde en optimal vægtbalance, for din hunds sundhed og velværes skyld.

Arion Health & Care Sterilized er med til at opfylde de konkrete næringsmæssige behov hos neutraliserede hunde, men hjælper på samme tid hundeejeren med at opretholde hundenes optimale vægt.

Foderet indeholder et vitaminlignende stof, L-carnitin, som omdanner fedt til energi, og som sammen med det korrekte niveau af proteiner styrker muskelmassen. Samtidig indeholder foderet et højt niveau af kostfibre og protein, der fremmer mæthed og antioxidanter for at modvirke skader fra frie radikaler. 

Takket være foderets sammensætning, holdes urinens surhedsgrad under kontrol, hvilket reducerer risikoen for en nedsat nyrefunktion.

Vigtige fordele

  • Glutenfrit foder
  • Højt indhold af L-carnitin
  • Protein af høj kvalitet
  • Optimalt indhold af naturlige fibre
  • Tilpasset energiniveau

Arion Health & Care Sterilized er et 100% naturligt fuldfoder, uden kunstige smags- og farvestoffer samt konserveringsmidler.



Specifikationer
Varenummer 5414970049375
Bruttovægt 12,00 kg
CATEGORY 1.1.4.1.2
Mærke arion
Dyregruppe hund
Egenskab glutenfrit
Alder voksen
Konsistens tør
Problem steriliseret
Størrelse alle størrelser
Smag kylling
Ingredienser

Majs, kyllingekød, fibre, hydrolyseret kyllingeprotein, roemasse, animalsk fedt, laks, tørrede hele æg, tørgær, psyllumskaller. 

Tilsætningsstoffer
Vitaminer
Pr. kg: A-Vitaminer 21.000, D3-Vitaminer 1.800. 
Mineraler
Calcium 1,3%, fosfor 1%, magnesium 0,12%.

Sporstoffer
Pr. kg: Jern (E1) 130 mg, kobber (E4)15 mg, zink (E6) 125 mg, mangan (E5) 30 mg, jod (E2) 1 mg, selen (E8) 0,15 mg.

Analyse
Råprotein 30%, råfedt 9%, råaske 6,1%, råfiber (træstof) 5,8%, vand 9%.

Energi
Pr. kg: Metabolisk energi 3.280 mg.


Fodringsvejledning
Anbefalet daglig fodermængde (g/dag):

Hundens vægt Tørfoder
(kg) (g)
2 - 5 40 - 80 
5 -10 80 - 110
10 -20 110 - 200 
20 - 30 200 - 280
30 - 40  280 - 350
40 - 60  350 - 450
60 - 80 450 - 600


Det daglige ernæringsbehov kan variere afhængig af hundens størrelse, alder, belastning, aktivitetsniveau og miljø. Anbefalingerne er derfor kun vejledende.
Juster andelen af foder, så hunden opretholder en ønsket kropsvægt. Hvis du giver godbidder skal du huske at fratrække dette i fodermængden.

Produktet kan gives som tørfoder eller opblødes i lunkent vand.
Ved skift til eller fra et andet foder anbefales det at introducere det nye foder gradvist over en periode på 7 dage.

Husk, at hunden altid har tilgang til frisk vand i en ren skål.

 


Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.