Vejl. markedspris 21,95
DKK 19,76
pr stk ved køb af 6 stk
Spar 10%

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Brit Paté & Meat til hvalpe er et velsmagende og sundt vådfoder til hvalpe af alle racer fra 2 – 12 måneder.

Når din hvalp sætter sine små tænder i Brit Paté & Meat til hvalpe får den ikke bare et velsmagende vådfoder, den får også et nærende og sundt måltid, der giver den en masse vigtige vitaminer og mineraler, der er vigtige for dens udvikling. Mineralerne er med til give stærke knogler og tænder, mens vitaminerne understøtter hvalpens unge immunsystem.

Brit Paté & Meat til hvalpe giver hvalpen et rigtigt gourmetmåltid, som din unge ven vil elske. Dette vådfoder har et højt indhold af lækre kødstykker og organer, der både er sundt og rigt på proteiner, så hvalpen får de rigtige byggesten til kroppen. Når du giver din hvalp vådfoder, er det desuden med til at opretholde en optimal væskebalance og det kan være med til at reducere både lugten fra og mængden af afføring.

Ejer du en hvalp, der måske er en smule kræsen med, hvad den spiser, har du intet at frygte. Brit Paté & Meat til hvalpe smager fantastisk og består af saftige stykker kød og kan selvfølgelig benyttes som fuldfoder eller det kan kombineres med et tørt hvalpefoder fra Brit og det vil din hvalp slet ikke kunne modstå.

Vigtige fordele

  • Rig på protein fra kylling og kalkun.
  • Også ideelt som supplement til tørfoder.
  • Højt kødindhold.
  • Indeholder ikke soja eller GMO.
  • Fantastisk velsmagende fuldfoder til hvalpe af alle racer
  • Kornfri.
  • Tilsat vigtige vitaminer, der styrker hvalpens unge immunforsvar.


Brit Paté & Meat til hvalpe giver dig et dejligt vådfoder, som din hvalp vil glæde sig til at sætte tænderne i.

Specifikationer
Varenummer 8595602531714
Bruttovægt 400 g
CATEGORY 1.3.0.p
Mærke brit premium
Dyregruppe hund
Egenskab kornfrit
Alder hvalp
Konsistens våd
Størrelse alle størrelser
Smag kylling
Ingredienser

Ingredienser:

29% kylling, 21% kalkun, 8% hel kyllingelever, 12% hjerte og lunger, 28,5% suppe, 1% mineraler, 0,5% lakseolie.

Analytiske ingredienser:

Protein 11,5%, fedt 8,0%, råaske 6,0%, fugtighed 75%, råfiber 0,4%.

Ernæringsmæssige tilsætningsstoffer:

Vitamin D3 (E671) 250IE, Vitamin E (3a700) 100mg, zink (3b606) 15mg, jern (E1) 10mg, mangan (E5) 3mg, jod (3b201) 0,75mg, kobber (E4) 0,5mg, biotin (3a880) 0,2mg.

Fodervejledning:

Brit Paté & Meat er ideelt som supplement til tørfoder. Giver bedre foderindtag og hjælper med at opretholde en optimal væskebalance. Mængden af foder kan variere afhængigt af din hvalps størrelse, alder og aktivitetsniveau. Serveres ved stuetemperatur. Opbevares tørt og køligt. Når dåsen er åbnet, opbevares den i køleskabet. Husk, at hvalpen altid skal have adgang til frisk vand fra en ren skål.

Hvalpens vægt i kg/alder i måneder Small (1-10kg) Medium (10-25kg) Large (25-45kg)
2-3 måneder 50-100g 100-200g 200-400g
4-8 måneder 100-200 200-400g 400-800g
9-12 måneder 100-200 200-400g 400-800g


Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.