Vejl. markedspris 459,95
DKK 289,95
Spar 37%

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Dette Eukanuba Growing Puppy hundemad er udviklet med en unik opskrift, så det understøtter din hvalps daglige ernæringsmæssige behov. Fuldfoderet er udviklet i samarbejde med ernæringseksperter samt godkendt af dyrlæger, så du er sikker på, at din hvalp får det bedste foder. Den unikke formel er skræddersyet til at understøtte en optimal body condition.

Da der er forskel på energi- og ernæringsbehovet i forhold til størrelsen på racen, er dette foder udviklet til hvalpe af mellemstore racer. Derved får din hvalp et foder, der passer til dens energibehov.

Foderpillerne er sprøde og fyldt med den lækreste smag af kylling. Størrelsen på foderpillerne er udviklet specielt til den mellemstore hunderaces hvalp. Foderpillerne har en helt speciel sekskantet form, der skal være med til at rense din hvalps tænder.

Vigtige fordele

  • Indholdet af DHA hjælpe med at øge hvalpes evne til at lære nyt
  • Rig på kylling
  • Har en fyldig smag
  • Kostfibre (FOS) og roetrævler hjælper med at fremme en sund fordøjelse
  • Antioxidant (E- og C-vitamin) hjælper med at fremme immunsystemet
  • Kalcium hjælper til at fremme udviklingen af sunde knogler
  • Naturlige kilder til omega-6 & 3 hjælper til en sund hud og pels
  • Udviklet i samarbejde med ernæringseksperter og dyrlæger

Den lækre smag og sprødheden på foderpillerne gør, at din hvalp bare ikke kan modstå dette smagfulde foder.

Specifikationer
Varenummer 8710255122410
Bruttovægt 12,00 kg
CATEGORY 1.1.1 auka
Mærke eukanuba
Dyregruppe hund
Alder hvalp
Konsistens tør
Størrelse medium 11 - 25 kg
Smag kylling
Ingredienser

Tørret kylling og kalkun 24% (inklusive kylling 14%), frisk kylling (15%), majs, hvede, fjerkræsfedt, fiskemel, ris, byg, tørrede roetrævler (3,1%), kyllingesky, tørrede hele æg, knækket majs, mineraler (inklusive natriumhexametafosfat (0,35%)), fiskeolie, fiskerester, tørret ølgær, fructooligosakkarider (0,26%), mannanoligosakkarider.

Tilsætningsstoffer 
Vitaminer
Pr. kg.*: A-vitamin 47.131 IU, C-vitamin 60 mg, D3-vitamin 1.564 IU, E-vitamin 262 mg, betakaroten 5,1 mg.
Mineraler
Calcium 1,3%, fosfor 1,1%.

Sporstoffer
Pr. kg.: Pentahydrat (kobber) 13 mg, kaliumiodid (jod) 2,7 mg, ferrosulfat monohydrat (jern) 71 mg, mangansulfat monohydrat (mangan) 41 mg, zinkoxid (zink) 118 mg.

Essentielle fedtsyrer
Omega 6-fedtsyrer 3,5%, omega 3-fedtsyrer 0,82%. DHA 0,18%.

Antioxidanter
Pr. kg.: Tokoferolekstrakt (naturlig) fra vegetabilsk olie 112 mg. 

Analyse
Protein 30%, fedtindhold 18%, råaske 6,4%a, ske 2,0%. 

Smagsstoffer
Pr. kg.: Økologisk rosmarinekstrakt 54 mg, teekstrakt 27 mg, yuccaekstrakt 250 mg.

*Suppleret niveauer tilsat på fremstillingstidspunktet. 


Fodringsvejledning
Anbefalet dagligt fodermængde (g/dag):

Tørfoder

Hundens vægt 1 - 3 mdr.  3 - 4 mdr. 5 - 7 mdr. 8 - 12 mdr.
1 100 90 - -
2 155 145 95 -
3 205 195 125 -
4 250 235 150 -
5 290 270 175 -
6 330 305 195 105
8 400 370 240 125
10 - 430 275 150
15 - 565 365 195
20 - 440 235 -
25 - 275 - -


Det daglige ernæringsbehov kan variere afhængig af hvalpens størrelse, alder, belastning, aktivitetsniveau og miljø. Anbefalingerne er derfor kun vejledende. Juster andelen af foder, så hvalpen opretholder en ønsket kropsvægt. Hvis du giver godbidder skal du huske at fratrække dette i fodermængden.

Antallet af måltider en hvalp skal have om dagen afhænger af dens alder. Hvis hvalpen er under 8 uger, bør du følge relevant vejledning vedrørende fravænning.

Fra 4 uger eller ældre opdeles den daglige kostmængde i følgende antal daglige måltider:

-    til 16 uger: 4 måltider om dagen
-    4 til 6 måneder: 3 måltider om dagen

Når din hvalp er 6 måneder gammel, skal du begynde at dele måltidet op, så den får mad to gange om dagen. Vi anbefaler, at du fortsat deler dens fodermængde op i mindst to måltider om dagen ligesom med en voksen hund, selvom visse hunde trives med ét måltid om dagen. Brug den metode, der virker bedst for dig og dit kæledyr.

Ved skift til eller fra et andet foder anbefales det at introducere det nye foder gradvist over en periode på 7 dage.

Sørg altid for, at din hvalp har adgang til rigeligt frisk vand.

 



Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.