DKK 249,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Royal Canin Breed Chihuahua Adult er et komplet fuldfoder til hunde over 8 måneder. Chihuahuaen er meget glad for mad, men også en krævende og kræsen hund, så produktet er sammensat med en meget høj smag. 

Den er en af verdens mindste hunderacer og stammer fra delstaten af samme navn i Mexico. Chihuahuaen er en meget loyal hund og knytter sig ofte stærkt til sin ejer. På mange områder bør en Chihuahua behandles ligesom en større hund, hvis man ønsker at den skal være velopdragen og tilfreds. 

Derudover forsømmer nogle ejere deres Chihuahua ift. gåture, da de går ud fra, at den lille hund får nok motion af at løbe rundt i stuen. Dette er en fejlagtig antagelse, da Chihuahuaen har behov for regelmæssig motion og gåture ligesom alle andre hunderacer. Racen er intelligent, morsom og lærenem. En typisk selskabshund, hvor du får meget hund i en lille krop.

Racen har en meget spinkel kæbe og dermed en øget risiko for plak og andre urenheder, hvilket gør at foderpillen er tilpasset denne meget lille og fine race og tilsat kalkbindere. 

Chihuahua Adult stimulerer selv den mest kræsne Chihuahuas appetit takket være en eksklusiv sammensætning og naturlige aromaer. 

Udsøgte proteiner sørger for en optimal foderoptagelse. Det reducerer også mængden og lugten af afføringen. Chondroitin og glucosamin er naturlige stoffer i foderet, som beskytter ledbrusken.

Vigtige fordele

  • Høj smagelighed
  • Mindre lugt og mindre afføring
  • Sunde tænder med mindre tandsten
  • Speciel foderpille tilpasset en Chihuahuas lille kæbe.
  • Fedtsyrer holder huden sund og pelsen blank
  • Chondroitin og glucosamin beskytter brusk og led

Royal Canin Chihuahua Adult giver den rigtige ernæring og bevarer din hunds almene sundhedstilstand og velvære.

 

Specifikationer
Varenummer 3182550747820
Bruttovægt 3,00 kg
CATEGORY 1.1.3.2.1
Mærke royal canin
Dyregruppe hund
Race/Art chihuahua
Alder voksen
Konsistens tør
Størrelse small 0 - 10 kg
Smag kylling
Ingredienser

Ris, majs, tørret fjerkræprotein, vegetabilsk proteinisolat*, animalsk fedt, hydrolyseret animalske proteiner, roetrævler, vegetabilske fibre, mineraler, fiskeolie, sojaolie, frugto-oligosakkarider, boragoolie, tagetesekstrakt (luteinkilde), ekstrakt af grøn te og vindruer (polyfenolkilde), hydrolysat af krebsdyr (glucosaminkilde), hydrolysat af brusk (chondroitinkilde).

Tilsætningsstoffer med ernæringsmæssige egenskaber
Vitaminer
Pr. kg.: Vitamin A: 30200 IE, Vitamin D3: 800 IE.

Sporstoffer
Pr. kg.: Jern (E1) 49 mg, jod (E2) 4,9 mg, kobber (E4) 9 mg, mangan (E5) 64 mg, zink (E6) 192 mg, selen (E8) 0,11 mg.

Teknologiske tilsætningsstoffer
Pr. kg.: Pentanatriumtriphosphat 3,5 g. 
Konserveringsmidler. Antioxidanter.

Essentielle fedtsyrer
Omega-3 fedtsyrer 0,4%, omega-6 fedtsyrer 2,3%. 

Analyse 
Råprotein 28%, råfedt 16%, råaske 5%, råfibre (træstof) 2,1%.

*L.I.P.: udvalgt proteinkilde med en meget høj fordøjelighed.


Fodringsvejledning
Anbefalet daglig fodermængde (g/dag):

Tørfoder

Hundens vægt Lav aktivitet Moderat aktivitet
(kg) (g) (g)
1 24 28
1,5 33 38
2 41 47
2,5 48 56
3 55 64
3,5 62 72


Det daglige ernæringsbehov kan variere afhængig af hundens størrelse, alder, belastning, aktivitetsniveau og miljø.
Anbefalingerne er derfor kun vejledende. Juster andelen af foder, så hunden opretholder en ønsket kropsvægt.
Hvis du giver godbidder skal du huske at fratrække dette i fodermængden.

Produktet kan gives som tørfoder eller opblødes i lunkent vand. 
Ved skift til eller fra et andet foder anbefales det at introducere det nye foder gradvist over en periode på 7 dage.

Husk, at hunden altid har tilgang til frisk vand i en ren skål.

 


Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.