DKK 299,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Brit Premium Sterilised med kylling er et lækkert fedtfattigt tørfoder til neutraliserede katte

Brit Premium Sterilised er et uimodståeligt tørfoder til katten, der er blevet kastreret eller neutraliseret. Når en kat bliver steriliseret vil den typisk være mindre aktiv og derfor er det en god idé at tænke over, hvilket foder man giver sin kat. Ejer du en neutraliseret kat, er Brit Premium Sterilised et godt sted at starte, da dette foder har et lavere energi- og fedtindhold, så din kat lettere undgår at få for meget på sidebenene.

Dette lækre tørfoder fra Brit Premium er med kylling og kyllingelever for at give din kat en række proteiner, der er gode for fordøjelsen og er godt for muskulaturen. Det velsmagende kattefoder indeholder desuden tørret roe og ekstrakt fra frugt og urter, herunder citrus, kløver og rosmarin, der giver din kat vigtige vitaminer og så er foderet glutenfrit.

Dette tørfoder er tilsat lakseolie, der indeholder omega-3 fedtsyrer, der er sunde for din kats hud og giver den en flot pels, mens indholdet af kalk og fosfor kan styrke din kats knogler. Brit Premium Sterilised har desuden et lavt magnesiumindhold, der kan støtte din kats urinveje samt Yucca-ekstrakt, der kan reducere den skarpe lugt fra kattens urin og afføring.

Vigtige fordele

  • Fuldfoderet dækker de daglige næringsbehov.
  • Rig på omega-3 fedtsyrer fra fiskeolie, der kan give en skinnende pels.
  • Hjælper den neutraliserede kats vægtbalance.
  • Lavt magnesiumindhold.
  • Vitaminrig blanding af urter og grønt.
  • Tilsat Yucca-ekstrakt, der reducerer lugten fra din kattebakke.
  • Godt med letfordøjelige proteiner til din kat.
  • Glutenfrit.

Brit Premium Sterilised er velsmagende fuldfoder til kastrerede og steriliserede katte, med en reduceret fedtprocent og et balanceret mineralindhold

Specifikationer
Varenummer 8595602513178
Bruttovægt 8,00 kg
CATEGORY 3.1.7.q
Mærke brit premium
Dyregruppe kat
Egenskab glutenfrit
Alder voksen
Konsistens tør
Problem steriliseret
Smag kylling
Ingredienser

Kylling, majs, ris, kartofler, kylling protein dehydreret, majsgluten, fjerkræfedt (konserveret med blandede tocopheroler, en kilde til E-vitamin), lakseolie, naturlige smagsstoffer, tørrede æbler, ølgær, yucca schidigera ekstrakt, mineraler, DL methionin , L-lysin, mannan-oligosaccharider, fructo-oligosaccharider, organisk kobber, cholinchlorid, organisk zink, organisk selen, biotin, niacin, calcium pantothenat, vitamin A, vitamin B12 supplement, riboflavin tillæg (kilde til vitamin B2), thiamin mononitrat (kilde til vitamin B1), pyridoxin-hydrochlorid (kilde til vitamin B6), folinsyre, vitamin D3, vitamin E (alfatocopherol). 

Tilsætningsstoffer
Ernæringsmæssige tilsætningsstoffer pr. kg: Vitamin A (E672) 20000 I.U., vitamin D3 (E671) 800 I.U., vitamin E (3a700) 500 mg, vitamin C (E300) 200 mg, taurin 2000 mg, cholinchlorid 1800 mg, L-carnitin 200 mg, niacin 35 mg, biotin 1,5 mg, zink (E6) 130 mg, mangan (E5) 50 mg, jern (E1) 40 mg, kobber (E4) 10 mg, iod (E2) 3,2 mg, selen (E8) 0,2 mg, DL-methionin (3.1.1.) 12 mg, arginin (3c3.6.1) 9 mg, L-lysin (3.2.3.) 8 mg.

Omega-3: 0,20%, Omega-6: 1,55%, metaboliserbar energi: 3,600 kcal/kg

Analytiske bestanddele
Råprotein: 34,0 %
Fedtindhold: 12,0 %
Cellulose: 3,5 %
Råaske: 8,5 %
Fugtighed: 10,0 %
Calcium: 0,9 %
Fosfor: 0,7 %
Natrium: 0,8 %
Magnesium: 0,04 %

Fodring
Det kan serveres efter kattens præferencer enten tør, fugtet med vand eller evt. kombineret med andet Brit Premium foder.  Ved servering for første gang skal Brit Premium blandes med den tidligere mad i 3-5 dage og andelen skal gradvist øges.

 

Vægt (kg) Tørfoder (g)        
2-3 60-70        
3-5 70-85        
5-7 85-100        
8+ 105        

 

Sørg altid for at katten har adgang til en ren skål med friskt drikkevand.



Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.