Petworld bliver til Maxi Zoo pr. 1/1 – få svar på alle dine spørgsmål her


Vejl. markedspris 4,95
DKK 4,46
pr stk ved køb af 22 stk
Spar 10%
Varen er i restordre online indtil d. 09.02.2021

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Miamor Ragout Killingefoder er et lækkert vådfoder med kylling til killinger fra 8 uger til 12 måneder.

Miamor Ragout Killingefoder er fremstillet under en vitaminpræserverende proces, så din killing kan få de bedste forudsætninger for en god start på sit liv. Vitaminerne er med til at understøtte din killings naturlige immunforsvar, mens mineraler i foderet hjælper med at holde killingen sund og rask. Foderet er desuden ikke tilsat farvestoffer eller konserveringsmidler.

I voksealderen har en killing brug for en masse næring og det får den naturligvis med denne kattemad. Foderet består af saftige og liflige ragoutstykker af kylling i en herlig gelé, der giver killingen en masse letfordøjelig protein, der samtidig er skånsomt for dens unge mave.

Miamor Ragout Killingefoder med Kylling er en praktisk lille portionspose, der gør det dejlig let at fodre killingen. Dette foder giver din killing masser af vigtig næring, mens den vokser. Og for at killingen får lidt forskelligt foder i hverdagen, kan vi også anbefale Miamor Ragout Killingefoder med Oksekød.

Vigtige fordele

  • Rig på vitaminer, der styrker killingens immunforsvar.
  • Skånsomt for din killings unge mavesystem.
  • Indeholder alt det, en killing har brug for i voksealderen.
  • Uden farvestoffer og konserveringsmidler.
  • Rig på protein fra kvalitetskylling.
  • Lækre ragoutstykker i delikat gelé.
  • Til afveksling anbefales Miamor Ragout med Oksekød til killinger, der også kan findes her på siden.
  • Praktiske portionsposer.


Miamor Ragout Kylling Killingefoder er et nærende og sundt foder, der giver din killing alt det, den har brug for, så den kan vokse sig stor og stærk.

Specifikationer
Varenummer 4000158740588
Bruttovægt 100 g
CATEGORY 3.1.7.8
Mærke miamor
Dyregruppe kat
Alder killing
Konsistens våd
Smag kylling
Ingredienser

Ingredienser

Kød og animalske biprodukter (heraf 40% fjerkræ), mineraler.

Tilsætningsstoffer

Vitamin D3 (250 IE/kg), Vitamin E (15mg/kg), kobber (1mg/kg), mangan (1,0 mg/kg), zink (18 mg/kg).

Analytiske bestanddele

Protein:          9,5%

Fedt:              6,0%

Fiber:             0,3%

Råaske:         2,5%

Fugtighed:     81,0%

Anbefalet fodermængde

Alder <4 måneder

Alder >4 måneder

Måltider pr. dag 4-5

Måltider pr. dag 3

Poser om dagen 2-3

Poser om dagen 3

Mængden af foder afhænger af kattens alder, vægt og aktivitet. 

Foderet skal serveres ved stuetemperatur. 

Husk, at katten altid skal have adgang til friskt vand.



Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.