JUWEL

Produkter pr. side
Sortér produkter efter
Afgræns din søgning
FODERAUTOMAT
TIL JUWELAKVARIER
JUWEL FODERAUTOMAT
 
DKK 209,95
 
Levering 1-2 dage
FORKORTER BAKTERIEDANNELSESPERIODEN
FILTERMATERIALE
JUWEL BIOBOOST FILTERMATERIALE
 
DKK 41,95
 
Levering 1-2 dage
LIM
LIM PÅ GLAS
JUWEL POSTER FIX LIM
 
DKK 64,95
 
Levering 1-2 dage
3D AKVARIEBAGGRUND
FLOT OG REALISTISK
JUWEL STONE GRANITE BAGGRUND
 
DKK 379,95
 
Levering 1-2 dage
TILBEHØR
GIVER LUFTBOBLER
JUWEL DIFFUSER 02
 
DKK 109,95
 
Levering 1-2 dage
SORT SILIKONE
GIFTFRI & SORT
JUWEL CONEXO SILIKONE
 
DKK 121,95
 
Levering 1-2 dage
LYSSTYRING TIL HELIALUX LED-ARMATUR
STYRER BELYSNINGEN
JUWEL HELIALUX SMARTCONTROL
 
DKK 1.099,95
 
Levering 1-2 dage
SKUMMER 300 L/T
FJERNER OVERFLADEFILM
JUWEL ECCOSKIM AKVARIEPUMPE
 
DKK 269,59
 
Levering 1-2 dage
3D AKVARIEBAGGRUND
BARK-STRUKTUR
JUWEL BAGPLADE STR BAGGRUND
 
DKK 259,95
 
Levering 1-2 dage
JUWEL 3D BAGGRUND
FLOT OG REALISTISK
JUWEL CLIFF DARK BAGGRUND
 
Fra DKK 519,95
 
Levering 1-2 dage
UDSTRØMNINGSRØR
TIL ECCOFLOW 400/600/1000/1500
JUWEL UDSTRØMNINGSRØR
 
DKK 40,95
 
Levering 1-2 dage
HIFLEX CLIPS T5
PASSER TIL JUWEL REFLEKTOR
JUWEL REFLECTOR CLIPS
 
DKK 36,95
 
Levering 1-2 dage
3D AKVARIEBAGGRUND
FLOT OG REALISTISK
JUWEL STONE CLAY BAGGRUND
 
DKK 379,95
 
Levering 1-2 dage
3D AKVARIEBAGGRUND
JUWEL STONE GRANITE BAGGRUND 555 X 186/555 X 157 MM
FILTERCOVER
JUWEL STONE GRANITE BAGGRUND
 
DKK 369,95
 
Levering 1-2 dage
TILBEHØR T5
TO STK
JUWEL FATNINGSRINGE
 
DKK 71,95
 
Levering 1-2 dage
TILBEHØR
TIL REFLEKTORER
JUWEL PLASTCLIPS T5
 
DKK 35,95
 
Levering 1-2 dage
HI-FLEX FOLIE
JUWEL FOLIE 240 CM X 30 MM
PASSER TIL HI-FLEX REFLEKTORER
JUWEL FOLIE
 
DKK 64,95
 
Levering 1-2 dage
3D AKVARIEBAGGRUND
JUWEL CLIFF LIGHT BAGGRUND 555 X 186/555 X 157 MM
FILTERCOVER
JUWEL CLIFF LIGHT BAGGRUND
 
Fra DKK 369,95
 
Levering 1-2 dage
Produkter pr. side
Sortér produkter efter
Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

 

Bemærk: Alle vores butikker er nu Maxi Zoo butikker - find din nærmeste butik her: https://www.maxizoo.dk/butikker/

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.