FRI levering* ✓ 97% leveres næste hverdag ✓

Club Petworld

Club Petworld Forside

Alle kan ganske gratis melde sig ind i vores fordelsklub, Club Petworld.

Klubben giver dig kontante fordele. Du opsparer 4% i bonus på alle dine køb i Petworld. Også udsalgs- og tilbudsvarer. To gange årligt frigiver vi den opsparede bonus. Frigivelsen af bonus til dine køb hos Petworld sker i juli og januar. Oplysning om bonus og frigivelsen tilgår dig via mail. Bemærk: det kræver en korrekt mailadresse at få tilsendt information om bonus.

Som kunde skal du blot oplyse dit telefonnummer ved kassen eller logge på når du handler online. Så tilbydes du automatisk muligheden for at få fratrukket en eventuel tilskrevet bonus fra dit køb.

Handler du for mere end kr. 10.000,- i et kalenderår, opgraderes du automatisk til GULD-Medlem. Så får du ialt 8% bonus på alle varer du køber. Gælder fra efterfølgende køb udover kr. 10.000,-. Denne status og ekstra bonus bibeholder du så længe du handler for mere end kr. 10.000,- i et helt kalenderår.

Endvidere har du mulighed for at benytte dig af vores attraktive stempelkortordning. Her har du mulighed for at få op til hver 7. vare gratis. Via dit medlemsnummer holder vi styr på dine opsparede køb.

 

Fordele

Som medlem har du tilgang til medlemscentret, som du kan tilgå online. Via medlemscentret (eller din bon/faktura) kan du hele tiden følge med i dine køb og din status som medlem. Der har du ligeledes mulighed for at se alle oplysninger omkring dine køb, bonus, stempler samt ændre adresse m.m. Hvis du ønsker at fravælge modtagelsen af elektronisk reklame, er dette ligeledes muligt inde under medlemscenteret, i selve nyhedsbrevet samt ved at kontakte vores kundeservice.

Desuden kan du til enhver tid følge med på kassebonen fra de fysiske butikker, eller via din faktura fra webshoppen. Din bonus samt eventuelt opsparede stempler vil altid fremgå af disse.

Bliv medlem i dag!

 

Vilkår for medlemskab af Club Petworld

Club Petworld er drevet og ejet af PW Administration ApS (CVR. 26441366), Bakkedraget 3, 8270 Højbjerg. Henvendelser vedr. Club Petworld kan ske til vores kundeservice på telefon 76908000 mellem 10-14 på alle hverdage eller kundeservice@petworld.dk

Club Petworld er et gratis fordelsprogram, hvor du kan optjene bonus, stempler og andre fordele og rabatter. Dette ved køb i en af vores mange Petworld-butikker, hos vores dyrlæge eller hundefrisør samt på Petworld.dk

Når du indmelder dig, modtager du ikke et fysisk medlemskort. Når du logger ind via vores hjemmeside, skal du anvende dine tilsendte loginoplysninger. Handler du derimod i én af vores fysiske butikker, så skal du blot oplyse dit telefonnummer ved kassen. Så opnår du alle medlemsfordelene. 

Ved din indmeldelse opnår du automatisk tilgang til medlemscentret, som du kan tilgå online. Via medlemscentret (eller din bon/faktura) kan du hele tiden følge med i dine køb og din status som medlem. Der har du ligeledes mulighed for at se alle oplysninger omkring dine køb, bonus, stempler samt ændre adresse m.m.

Du skal have en e-mailadresse og være mindst 13 år, for at være medlem af Club Petworld.


Din bonus og stempelkortordning

Du opsparer 4% i bonus på alle dine køb i Petworld. Også udsalgs- og tilbudsvarer. To gange årligt frigiver vi den opsparede bonus. Frigivelsen af bonus til dine køb hos Petworld sker ultimo altid juni og ultimo december. Oplysning om bonus og frigivelsen tilgår dig via mail. Bemærk: det kræver en korrekt mailadresse at få tilsendt information om bonus.

Som kunde skal du blot oplyse dit telefonnummer ved kassen eller logge på når du handler online. Så tilbydes du automatisk muligheden for at få fratrukket en eventuel tilskrevet bonus fra dit køb.

Handler du for mere end kr. 10.000,- i et kalenderår, opgraderes du automatisk til GULD-Medlem. Så får du ialt 8% bonus på alle varer du køber. Gælder fra efterfølgende køb udover kr. 10.000,-. Denne status og ekstra bonus bibeholder du så længe du handler for mere end kr. 10.000,- i et helt kalenderår.

Endvidere har du mulighed for at benytte dig af vores attraktive stempelkortordning. Her har du mulighed for at få op til hver 7. vare gratis. Via dit medlemsnummer holder vi styr på dine opsparede køb.

Husk: Hvis dit køb (og derved tilknyttet bonus) er blevet tilskrevet dit medlemskab, vil den bonus du optjente ved købet, blive fratrukket dit medlemskab!

Ubrugt bonus bliver automatisk forældet to år efter, at bonus er blevet frigivet til din disposition. Hvis du melder dig ud af Club Petworld, vil alt optjent bonus og stempler automatisk blive slettet.


Vi vil gerne kontakte dig!

Ved din indmeldelse til Club Petworld, har du muligheden for at give os tilladelse til, at vi må kontakte dig med tips, tilbud, konkurrencer, kampagner, events mm., der passer til dig og din profil. Det er mest normalt, at vi sender dig e-mails, men vi kan også sende dig sms og app-beskeder, og bruge kommunikationsapps (f.eks. Messenger) eller sociale medier (f.eks. Facebook), hvis du ønsker det.

Du skal aktivt give os tilladelse til, at vi må kontakte dig. Dette kan ske ved din indmeldelse til Club Petworld, hvor du aktivt skal afkrydse samtykkefeltet, eller ved at du giver tilladelse via medlemscentret.

Hvis du ønsker at fortryde dit afgivne samtykke, kan du tilbagekalde dette inde under medlemscenteret, i selve henvendelsen samt ved at kontakte vores kundeservice på telefon 7690800 mellem 10-14 på alle hverdage eller på kundeservice@petworld.dk


Dine personoplysninger

Club Petworld er drevet og ejet af PW Administration ApS (CVR. 26441366), Bakkedraget 3, 8270 Højbjerg. PW Administration er dataansvarlig efter de gældende regler om beskyttelse af personoplysninger. Når du tilmelder dig Club Petworld, giver du os tilladelse til, at vi må behandle dine oplysninger til brug for dit medlemskab.

Vi behandler følgende oplysninger om dig:

  • De oplysninger du giver, når du tilmelder dig Club Petworld, og når du opdaterer din profil
  • Oplysninger om dine køb i Petworld, hvis du samtidig anvender dit medlemskab.
  • Oplysninger om, hvilke nyhedsmails du åbner og klikker i, hvilke sider du besøger på Petworld.dk, samt hvilke produkter du klikker på og lægger i kurv. Når du færdes på Petworld.dk gælder Petworlds privatlivspolitik ved siden af disse vilkår.
  • Svar på spørgsmål fra os
  • Cookies

Vi bruger dine oplysninger til at give dig bonus og medlemsfordele og registrerer samtidig, når du bruger din bonus eller dine medlemsfordele.

Derudover bruger vi dine oplysninger til profilering for at få viden om dine produktpræferencer, så vi kan målrette vores kommunikation med dig – og dermed sikre, at du får relevante tilbud, der matcher dig og dine interesser.

Dit samtykke og din tilmelding til medlemskab af Club Petworld, er vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger, jf. databeskyttelsesforordningens art 6, stk. 1 litra a og b (EU/2016/679). Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke og din tilmelding ved at melde dig ud af Club Petworld. Dette kan ske ved at kontakte vores kundeservice.

Dine oplysninger bliver udelukkende anvendt til pointhåndtering og i markedsføringsøjemed. 

Du har altid ret til at få indsigt i, hvilke personlige oplysninger vi har registreret om dig. Og du kan altid kontakte vores kundeservice, hvis du har brug for hjælp til at ændre eller rette dine oplysninger, så de er korrekte. I det tilfælde skal du henvende dig til vores kundeservice på kundeservice@petworld.dk. Det er også her du skal henvende dig, hvis du vil gøre brug af din ret til at få en udleveret dine oplysninger.

Du kan også altid selv rette dine stamoplysninger på medlemscentret på petworld.dk.

Hvis du melder dig ud af Club Petworld, vil du med det samme blive blokeret i vores system, og vil ikke længere modtage nogen kommunikation fra os. Vi stopper samtidigt med at behandle dine oplysninger i markedsføringsmæssig øjemed.

Vi kan overlade dine oplysninger til eksterne samarbejdspartnere, som behandler oplysninger på vores vegne. Disse eksterne samarbejdspartnere kan bl.a. være partnere som håndtere den tekniske drift og forbedringer af vores systemer og hjemmeside, udsendelse af nyhedsbreve samt målrettet markedsføring, herunder retargeting, samt til din bedømmelse af vores virksomhed og produkter. De eksterne samarbejdspartnere er databehandlere, hvilket indebærer at de er under vores instruks, og at de behandler oplysninger, som vi er dataansvarlige for. Ingen databehandlere må anvende de indsamlede oplysninger til andet formål end at opfylde aftalen med os, og databehandleren er naturligvis underlagt fortrolighed om disse. Der er indgået skriftlige databehandleraftaler på samtlige databehandlere.

To af vores databehandlere er etableret i USA, dvs. Google Analytics v/Google LLC. og Facebook Inc. Gennem databehandlernes certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jf. databeskyttelsesforordningens art. 45, er de fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA, sikret. Såfremt at vi vil bruge andre databehandlere etableret uden for EU/EØS end de to nævnte, vil dette altid ske med sikring af gyldige overførselsgarantier. 

Kopi af Google LLC's certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI

Kopi af Facebook Inc.'s certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active   

Hvis du mener, at vi har overtrådt de gældende regler om beskyttelse af personoplysninger i vores behandling af dine oplysninger, kan du klage til Datatilsynet, Borgergade 28,5, 1300 København K, tlf. 33193200 eller på dt@datatilsynet.dk.


Generelle betingelser

PW Administration ApS forbeholder sig ret til at ændre fordelsprogrammets vilkår og til helt at stoppe Club Petworld med 1 måneds varsel. Alt optjent bonus og stempler som led i stempelkortordningen, vil i givet fald fortsat kunne anvendes indenfor den ovenfor nævnte tidsfrist. Hvis der sker væsentlige ændringer med fordelsprogrammet, vil PW Administration ApS orientere dig om det i en mail. PW Administration ApS betragter ændringerne godkendt af dig, hvis du fortsætter med at bruge dit medlemskab efter du har modtaget mailen. Hvis du ikke kan acceptere ændringerne, må du melde dig ud af Club Petworld.

Ønsker du ikke længere at være medlem af Club Petworld, kan du melde dig ud ved at kontakte vores kundeservice. Hvis du melder dig ud, mister du alt optjent bonus, du endnu ikke har brugt. Samtidig mister du retten til at benytte andre medlemsfordele, herunder at optjene og anvender stempler som led i stempelkortordningen, da dette kræver et gyldigt medlemsskab.

Hvis du ikke har handlet i Petworld i 2½ år, og samtidig vist dit medlemskort, så du har optjent point, vil vi automatisk melde dig ud af Club Petworld. Vi sender dig dog et varsel 1 uge inden vi melder dig ud.

Nærværende vilkår for Club Petworld, er gyldige fra 24. maj 2018, og erstatter alle tidligere udgaver.

Kategorier

Har du fundet en vare billigere et andet sted? Men ønsker du stadig at bestille hos os? Det er helt i orden, da vi gerne prismatcher. Konkurrentens pris skal dog være gældende på købstidspunktet.

I butikken kan du få prismatchet dine varer ved at medbringe dokumentation på konkurrentens pris i form af bon, billede, annonce, tilbudsavis eller lignende.

Online bedes du i forbindelse med ordreafgivelsen angive i kommentarfeltet, at den pågældende vare ønskes prismatchet samt indsætte et link til konkurrentens pris. Derefter går vi manuelt ind og tilpasser prisen.

Hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter efter, du har handlet hos os, så kan du op til 7 dage efter købstidspunktet benytte dig af vores prismatch. Vi udbetaler prisdifferencen mod forevisning af dokumentation på konkurrentens pris.  

En hvalpe- eller killingepakke bestiller du på henholdsvis www.hvalpepakken.dk eller www.killingepakken.dk. Disse sider administreres ikke direkte af Petworld, men er selvstændigt kørende sider, der samarbejder med Petworld om at sende reklameartikler ud, der kunne have din interesse som dyreejer. Ved bestilling af en hvalpe- eller killingepakke giver du derfor også samtykke til, at du må blive kontaktet af eksterne samarbejdspartnere med henblik på markedsføring.

Hvis du har bestilt en hvalpe- eller killingepakke, som aldrig er blevet sendt til den valgte butik til afhentning, så skal du henvende dig på mail til hvalpe- eller killingepakkens kundeservice. Du finder alle oplysninger på hvalpe- eller killingepakkens hjemmeside under: ”Kontakt”.

Du sender en e-mail til kundeservice via denne mail: kundeservice@hvalpepakken.dk eller 
kundeservice@killingepakken.dk. Oplys problematikken i mailen sammen med ordrenummer, så kundeservice let kan hjælpe dig.

Da du bestilte din hvalpe- eller killingepakke sagde du ja til, at deres samarbejdspartnere må tage kontakt til dig og derfor bliver du kontaktet.

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Hos Petworld kan du optjene bonus både ved køb over nettet og i butikkerne, når du er oprettet som medlem. Handler du online, skal du huske at logge ind for at optjene bonus.  Handler du i en af vores butikker, vil personalet spørge efter dit telefonnummer, og bonussen vil derefter automatisk blive registreret på din medlemskonto. Bonus optjenes løbende og bliver tilskrevet 2 gange årligt; primo januar og primo juli. Herefter kan du shoppe løs og indløse din bonus.

Husk! Opsparet bonus kan fra tilskrivningsdatoen indløses i to år. Derefter forældes denne og bortfalder.

Du kan bruge den opsparede bonus to gange om året. Efter 1/1 og efter 1/7. Helt lavpraktisk fungerer bonusordningen således at de køb, du har foretaget efter den 1/1 bliver opsparet frem til den 1/7, som du så kan bruge herefter. Samtidig går du i gang med at opspare bonus fra 1/7, som du kan bruge efter 1/1. Bonus gælder 4% af købet. Det er vigtigt, at du er logget ind, når du handler ellers bliver bonussen ikke registreret.

For at systemet kan registrere dit køb med bonus, er det vigtigt at du er logget ind på siden. Ellers får du ikke din bonus. 

Du kan først se hvad du har opsparet i bonus på en ny ordre, når ordren er endeligt faktureret.  Skriv eventuelt en mail til kundeservice, så undersøger vi sagen nærmere. Husk at du kun opsparer bonus, hvis du er logget ind på hjemmesiden. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering. 

Efter du har logget ind på Petworld.dk, kan du vælge Konto -> Medlemscenter.

Inde i medlemscenteret kan du klikke på: ”Ret oplysninger eller kodeord”. Husk endelig at klikke på: ”Opdater medlemsinfo” inden du forlader siden.

Hjemmesiden vil hjælpe dig med at fortælle, hvad der er galt. 

Tjek at din maiiladresse og dit password er korrekt. Hvis din mailadresse er forkert, kan du kontakte kundeservice, da du kan have skrevet forkert, da du oprettede dig som medlem. Hvis dit password er forkert, kan du trykke på knappen "Glemt password" og få tilsendt et nyt. 

Hvis du ikke har været logget ind før, skal du bruge dit medlemsnummer som adgangskode første gang, du logger ind. 

Hvis intet af ovenstående er problemet, så kontakt kundeservice, der kan hjælpe dig.

´