FRI levering* ✓ 97% leveres næste hverdag ✓

Find din butik

Fredericia

Vejlevej 101 F
7000 Fredericia
75 95 95 07
fredericia@petworld.dk

Åbningstider

Mandag - Fredag
09:30 - 18:00
Lørdag
09:30 - 15:00
Søndag
undtaget helligdage *
09:30 - 15:00
* Skærtorsdag, Langfredag, Påskedag, 2. påskedag, Bededag, Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag, Pinsedag, 2. pinsedag, Juleaften, Juledag, 2. juledag, Nytårsdag
** Nytårsaftensdag har vi åbent til 14.00

Stort udvalg af de velkendte mærkevarer og altid til særdeles konkurrencedygtige priser. Vores kompetente personale sørger for, at du altid får den bedste service og vejledning angående dit kæledyr. Gratis parkering lige udenfor døren.

Henriette
Daglig leder


Vi har i Petworld Fredericia indsamlet kr. 39.167,98 til Petworld Hjælper

I 2018 indsamlede vi mere end kr. 74.365,73
Læs mere om Petworld Hjælper eller om de beundringsværdige initiativer vi har fået lov til at hjælpe.



Anmeldelse af
Petworld Fredericia
Fremragende 4,6 fra 1 - 5


Dårlig (1)
Under middel (2)
Middel (3)
God (4)
Fremragende (5)
1852 anmeldelser

2 dage siden

Service

Altid god og venlig betjening samt gode varer til rimelige priser
Mvh. søren


3 dage siden

5 poter

Der er altid go service og godt humør så 5 poter ??
Mvh. ulrike


4 dage siden

Dårlig service

Utrolig dårlig service
Mvh. karen


4 dage siden

dejlig butik.

altid høflige og smilende medarbejdere. har man brug for hjælp, får man det her.


Kategorier

Har du fundet en vare billigere et andet sted? Men ønsker du stadig at bestille hos os? Det er helt i orden, da vi gerne prismatcher. Konkurrentens pris skal dog være gældende på købstidspunktet.

I butikken kan du få prismatchet dine varer ved at medbringe dokumentation på konkurrentens pris i form af bon, billede, annonce, tilbudsavis eller lignende.

Online bedes du i forbindelse med ordreafgivelsen angive i kommentarfeltet, at den pågældende vare ønskes prismatchet samt indsætte et link til konkurrentens pris. Derefter går vi manuelt ind og tilpasser prisen.

Hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter efter, du har handlet hos os, så kan du op til 7 dage efter købstidspunktet benytte dig af vores prismatch. Vi udbetaler prisdifferencen mod forevisning af dokumentation på konkurrentens pris.  

En hvalpe- eller killingepakke bestiller du på henholdsvis www.hvalpepakken.dk eller www.killingepakken.dk. Disse sider administreres ikke direkte af Petworld, men er selvstændigt kørende sider, der samarbejder med Petworld om at sende reklameartikler ud, der kunne have din interesse som dyreejer. Ved bestilling af en hvalpe- eller killingepakke giver du derfor også samtykke til, at du må blive kontaktet af eksterne samarbejdspartnere med henblik på markedsføring.

Hvis du har bestilt en hvalpe- eller killingepakke, som aldrig er blevet sendt til den valgte butik til afhentning, så skal du henvende dig på mail til hvalpe- eller killingepakkens kundeservice. Du finder alle oplysninger på hvalpe- eller killingepakkens hjemmeside under: ”Kontakt”.

Du sender en e-mail til kundeservice via denne mail: kundeservice@hvalpepakken.dk eller 
kundeservice@killingepakken.dk. Oplys problematikken i mailen sammen med ordrenummer, så kundeservice let kan hjælpe dig.

Da du bestilte din hvalpe- eller killingepakke sagde du ja til, at deres samarbejdspartnere må tage kontakt til dig og derfor bliver du kontaktet.

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Hos Petworld kan du optjene bonus både ved køb over nettet og i butikkerne, når du er oprettet som medlem. Handler du online, skal du huske at logge ind for at optjene bonus.  Handler du i en af vores butikker, vil personalet spørge efter dit telefonnummer, og bonussen vil derefter automatisk blive registreret på din medlemskonto. Bonus optjenes løbende og bliver tilskrevet 2 gange årligt; primo januar og primo juli. Herefter kan du shoppe løs og indløse din bonus.

Husk! Opsparet bonus kan fra tilskrivningsdatoen indløses i to år. Derefter forældes denne og bortfalder.

Du kan bruge den opsparede bonus to gange om året. Efter 1/1 og efter 1/7. Helt lavpraktisk fungerer bonusordningen således at de køb, du har foretaget efter den 1/1 bliver opsparet frem til den 1/7, som du så kan bruge herefter. Samtidig går du i gang med at opspare bonus fra 1/7, som du kan bruge efter 1/1. Bonus gælder 4% af købet. Det er vigtigt, at du er logget ind, når du handler ellers bliver bonussen ikke registreret.

For at systemet kan registrere dit køb med bonus, er det vigtigt at du er logget ind på siden. Ellers får du ikke din bonus. 

Du kan først se hvad du har opsparet i bonus på en ny ordre, når ordren er endeligt faktureret.  Skriv eventuelt en mail til kundeservice, så undersøger vi sagen nærmere. Husk at du kun opsparer bonus, hvis du er logget ind på hjemmesiden. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering. 

Efter du har logget ind på Petworld.dk, kan du vælge Konto -> Medlemscenter.

Inde i medlemscenteret kan du klikke på: ”Ret oplysninger eller kodeord”. Husk endelig at klikke på: ”Opdater medlemsinfo” inden du forlader siden.

Hjemmesiden vil hjælpe dig med at fortælle, hvad der er galt. 

Tjek at din maiiladresse og dit password er korrekt. Hvis din mailadresse er forkert, kan du kontakte kundeservice, da du kan have skrevet forkert, da du oprettede dig som medlem. Hvis dit password er forkert, kan du trykke på knappen "Glemt password" og få tilsendt et nyt. 

Hvis du ikke har været logget ind før, skal du bruge dit medlemsnummer som adgangskode første gang, du logger ind. 

Hvis intet af ovenstående er problemet, så kontakt kundeservice, der kan hjælpe dig.

´