Grundet ekstraordinært mange ordrer må der påregnes 2-3 dages ekstra leveringstid.

Find din butik

Brøndby

Søndre Ringvej 41 B
2605 Brøndby
43 76 02 42
broendby@petworld.dk

Åbningstider

Mandag - Fredag
10:00 - 18:00
Lørdag
10:00 - 16:00
Søndag
undtaget helligdage *
10:00 - 16:00
* Skærtorsdag, Langfredag, Påskedag, 2. påskedag, Bededag, Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag, Pinsedag, 2. pinsedag, Juleaften, Juledag, 2. juledag, Nytårsdag
** Nytårsaftensdag har vi åbent til 14.00

Jacob
Butiksmaskot

Butikken i Brøndby er endnu en af vores butikker på Sjælland og råder over et butiksareal på næsten 600 kvm. Butikken er fyldt med alt, hvad du behøver af foder og tilbehør til dine kæledyr – naturligvis til markedets skarpeste priser. Så der er ingen undskyldning for ikke at kigge ind.

 





Anmeldelse af
Petworld Brøndby
Fremragende 4,6 fra 1 - 5


Dårlig (1)
Under middel (2)
Middel (3)
God (4)
Fremragende (5)
2576 anmeldelser

21 dage siden

Service

Altid god service og stort udvalg af vare
Mvh. charlotte


29 dage siden

God butik

Altid god service, den er pæn og ren. Og jeg har endnu aldrig gået forgæves i forhold til udsolgte vare.
Elsker systemet med bonus via mobil tlf det er nemt og hurtigt ikke noget med glemte kort eller bøger der skal små dumme klister mærker i.
Hvis jeg skal sige et minus så er det jeres bland selv bøtte med godbidder, det er en del dyre og mindre end hos maxi zoo.
Så helt klart et besøg værd ??
Mvh. charlotte


29 dage siden

Fint fint

Helt fint..
Mvh. susanne


30 dage siden

Ingen kundeopmærksomhed og dårlig/mangelfuld rådgivning

Vi startede faktisk med at handle i jeres Petworld i Brøndby for 8 måneder siden, da vi fik vores lille Bichon Havanaise. Vi måtte den gang opsøge salgspersonalet i butikken, som stod og snakkede nede i bagenden af butikken. Man fik oplevelsen af at man forstyrrede i snakken blandt kollegaerne. Vi tænkte det var en engangsoplevelse, men har så været i butikken af flere gange, og hver gang er der gang i snakkeklubben og man skal selv opsøge for at få hjælp...og hver gang får man næsten endevendte øjne. Det er virkelig skidt! Og når man så skal have rådgivning, så er der ingen. Meget dårlig varekendskab og jeg kan ærligt ikke se hvorfor jeg skal komme i jeres butik for at få rådgivning. Så når vi køber, så er det fordi vi lige kører forbi og ikke har andre steder eller står akut og mangler.

Generel kundeservice, kundeopmærksomhed og lidt træning i hvordan man skaber kundeoplevelser kunne være en rigtig god ide. Vi kunne ha' brugt mindst 10x så mange penge i jeres butik, men ønsker simpelthen ikke at støtte den slags personale. Udbuddet af varer og kvaliteten er fint, men det kan jeg jo købe på nettet alligevel. Så det skal være personalet der skal gøre forskellen.
Mvh. carsten

Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.