97% af alle ordrer afsendes samme dag ✓

Handelsvilkår

Nedenstående vilkår er gældende for handel på www.petworld.dk

Net K/S

Søren Nymarksvej 27

8270 Højbjerg - DK

CVR: 33041845

Tlf.: 76 90 80 00

E-mail: kundeservice@petworld.dk

Bestilling er forbeholdt privatpersoner over 18 år samt offentlige institutioner. Ved køb af varer på Petworld.dk bekræfter du, at du ikke køber med henblik på videresalg. Dette forbud gælder både i B2B- og B2C-forhold.

Fragt- og leveringsomkostninger

Under bestilling af varer, før betaling, vælges leveringsmetode. Det er muligt at vælge levering til døren, til pakkeshop eller til en af vores Petworld-butikker. Vi leverer med DAO og Bring.

Petworld leverer udelukkende til Danmark. Vi tilbyder levering til pakkeshop for 19 kr. og hjemlevering fra 29 kr. Der er GRATIS levering til vores mange butikker på alle produkter.

Hvis du ikke er hjemme ved levering vil pakken blive stillet. I bemærkningsfeltet er der mulighed for at anføre om varen kan stilles i carport eller lignende. Varer der stilles uden kvittering, er for modtagers eget ansvar og risiko.

Bemærk: Især ved akvarier er det vigtigt at kontrollere indholdet ved modtagelsen. Bed fragtmanden vente indtil forsendelsen er åbnet.

Levering til pakkeshop

Levering til pakkeshops koster 19 kr. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering fra 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Hjemlevering

Hjemlevering koster 29 kr. pr. pakke. Vores pakker har en maks. vægt på 33,5 kg. pr. pakke. Såfremt din ordre har en højere totalvægt end 33,5 kg., vil din ordre blive pakket i to eller eller flere pakker (afhængig af den samlede vægt). Hjemlevering af en ordre på 40 kg. vil til eksempel koste 58 kr. idet ordren vil blive fordelt i to pakker. 

På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Leveringen og leveringstid

Petworld har en målsætning om at afsende alle ordrer afgivet inden kl. 15.00 samme dag, som ordrerne er kommet ind - lørdage og helligdage dog undtaget. Levering vil som udgangspunkt ske hverdagen efter afsendelse. Pt. bliver ca. 97% af alle ordrer afgivet inden kl. 15.00 afsendt samme dag. Alle ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage fra vores lager i Højbjerg. Ved levering til Bornholm og ikke-brofaste øer må der påregnes 1 ekstra leveringsdag.

Ved bestilling af større varer kombineret med andre produkter, kan der forekomme to leveringer.

Såfremt kunden selv vælger, at der må ske levering ved at stille varen på ejendommens grund, selvom ingen er hjemme, bærer kunden selv ansvaret for varens beskaffenhed efter levering.

Ved afhentning af varer i en fysisk Petworld-butik, skal du fremvise gyldigt billedlegitimation i forbindelse med udleveringen af de bestilte varer. Gyldigt billedlegitimation er pas eller kørekort.

Såfremt varen ønskes stillet i en opgang med dørtelefon, kan vi ikke sikre levering, da det er op til den enkelte fragtmand at vurdere, hvorvidt han vil benytte dørtelefonen eller ej. Vi anbefaler derfor, at pakken leveres til en alternativ adresse, hvis du bor i opgang med dørtelefon og ikke er hjemme til at modtage pakken. Leveringstidspunktet kan ikke præciseres nærmere, da vi ingen indflydelse har på fragtmandens rute. Levering er til gadedør i gadeplan.

Vi anbefaler kunden at undersøge varen ved levering. 

Medlem

Når du handler på vores hjemmeside kan du registrere dig som medlem via medlemscentret og optjene stempler på udvalgte varer. Som registreret medlem har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Annullering af ordre

Ønsker du at annullere en ordre, kan dette ske inden dennes afsendelse fra Petworld. Du kan således annullere de ordrer, der indeholder lagerførte artikler. Alle varer vist på shoppen er lagervarer.

Annullering af ordrer kan foretages ved at skrive til kundeservice@petworld.dk.Vær blot opmærksom på, at kundeservice er lukket i weekender samt på helligdage, hvor en annullering muligvis ikke er mulig.

Priser

Medmindre andet er angivet, er alle angivne priser i danske kroner og inklusiv den til enhver tid gældende moms. I de angivne priser på levering i Danmark, er Danmark defineret som Jylland, Fyn, Sjælland samt brofaste øer. Priserne er dagspriser.

Når du handler med Petworld indgås aftaler på dansk.

Hvis du ønsker at få din ordre leveret til en pakkeshop eller hjem til dig, skal du bestille varer for mindst 200 kr. Der er ingen grænse ved levering til butik. 

Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse skal du sende en mail til kundeservice@petworld.dk

Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af:

  • Dankort

  • JCB

  • Visa- Master- samt Maestrocard

  • American Express

Beløb trækkes først på din konto når fysisk afsendelse sker fra vort lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

AltaPay A/S håndterer betalingsprocessen i sin helhed. 

Fortrydelses- og returret

Som kunde har du 14 dage fra modtagelsen af din ordre til at meddele Petworld, at du fortryder dit køb. Efter at meddelelse om fortrydelse er blevet afgivet til Petworld, skal varen returneres til Petworld senest 14 dage efter afgivelsen af meddelelsen.

Fortrydelses- og returretten skal meddeles skriftligt til enten vores postadresse eller kundeservice@petworld.dk, eller du kan udfylde standardfortrydelsesformularen og sende den til os.

Beløbet som refunderes er købesummen inklusiv eventuelle leveringsomkostninger. Du betaler selv for returfragten. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andreord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Risikoen for at transportere varen retur til Petworld hviler på dig som kunde. Varen kan også afleveres på Petworlds adresse.

Du vil modtage en mail, når vi modtager dine varer på vores adresse. Beløbet udbetales ikke kontant, men i stedet laves en elektronisk tilbageførelse af pengene til kontoen hvortil det anvendte betalingskort er tilknyttet. Ved en elektronisk tilbageførsel kan der gå op til fem bankdage fra vi har modtaget varerne og til pengene er overført til din konto.

Returadressen er:

NET K/S
Søren Nymarksvej 27
8270 Højbjerg - DK
Att.: Petworld

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav eller til afhentning i postbutik.

OBS! Loppemidler kan ikke byttes eller returneres, også selvom pakken ikke har været åbnet. Dette skyldes loven om salg af lægemidler. Du kan få flere oplysninger ved at kigge på www.laegemiddelstyrelsen.dk eller ringe til dem på telefon 44 88 95 95.

OBS! Akvarieplanter kan ikke returneres, da disse er letforgængelige og ikke tåler længere tids transport.

OBS! Hundetegn produceres på bestilling og kan derfor ikke returneres.

OBS! Gavekort kan udelukkende refunderes til køber af gavekort. Varer købt med gavekort kan ikke refunderes til et betalingskort eller konto.

OBS! Er du ikke hjemme ved levering, sker genudbringning af akvarier for egen regning. Herudover vil du som kunde blive pålagt et gebyr for fragten retur til os.

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Opdager du fejl eller mangler ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Petworld og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamation kan foretages ved at kontakte os på kundeservice@petworld.dk. Vi vil herefter sende dig en returlabel pr. mail som du skal printe ud og vedhæfte returforsendelsen. Alle henvendelser via mail vil blive besvaret senest den førstkommende hverdag. Alternativt kan varen tilsendes eller indleveres på adressen:

NET K/S, Søren Nymarksvej 27, 8270 Højbjerg, tlf. 76 90 80 00

Vælger du at sende returvaren uden tilsendte returlabel, vil vi refundere dig de rimelige omkostninger herfor, normalt DKK 49,-.

Varen sendes til:

NET K/S

Søren Nymarksvej 27
8270 Højbjerg - DK
Att: Netsalg

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os:

Når du benytter dig af din reklamationsret, bedes du oplyse, hvad problemet ved varen er så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Husk også at medsende din faktura, når varen returneres eller dit bestillingsnummer, så denne kan findes.

Ændringer

Alle ændringer i vores salgs- og leveringsbetingelser vil være tilgængelige på vores hjemmeside.

Købsprocesser

Når du har foretaget et køb hos Petworld, kan du til enhver tid, ved henvendelse til Petworld, modtage en kopi af din ordrebekræftelse. Henvendelse kan ske på på mail til kundeservice@petworld.dk. Alle henvendelser via mail vil blive besvaret den førstkommende hverdag.

Gavekort

Gavekortene udstedes i alle fysiske Petworld-butikker og kan købes online på Petworld.dk. Et gavekort kan udelukkende refunderes til køber af gavekortet.

Du kan altid få oplyst saldo på gavekortet i den nærmeste Petworld-butik eller ved at kontakte kundeservice enten på mail: kundeservice@petworld.dk eller på telefon 76 90 80 00. Det er udelukkende helt opbrugte gavekort, som skal kasseres.

Bortkomne gavekort

Der skal ikke benyttes yderligere identifikation ved betaling med gavekort. Et gavekort er ikke personligt, men sidestilles med kontanter. Den person, som fremviser gavekortet, kan benytte dette til betaling. Pas derfor rigtig godt på dit gavekort. Tabte eller bortkomne gavekort erstattes ikke. Vi kan ikke spærre et gavekort. Ihændehaveren af gavekortet har ret til at indløse gavekortet i henhold til Betalingstjenesteloven.

Et gavekort kan ikke udbetales til kontanter eller refunderes til kreditkort / bankkonto.

Petworld-abonnement

Du bestemmer selv hvor tit, og hvor meget du vil have leveret, og så sker levering helt automatisk. Abonnement kræver medlemskab af Club Petworld. Medlemskab er gratis. Du optjener bonuspoint på hver handel. Vi sender dig en ordrebekræftelse, når du bestiller dit abonnement. Ugen forinden ønsket levering sender vi en påmindelse, så du er forberedt på leveringen. Samtidig kan du nå at tilføje/fjerne varer. Ændringerne skal dog være lavet senest to hverdage inden din ordre ekspederes.

Ingen binding

Du kan til enhver tid pause eller opsige dit abonnement ved at logge ind via medlemscentret. Pause eller afmelding skal dog ske senest to hverdage, inden dine varer afsendes. Betaling kan kun ske med kort. Bruger du VISA Electron, er det en betingelse, at kortet er godkendt til både e-commerce og tilbagevendende betalinger for at kunne tilmelde det en abonnementsordning. Du kan tjekke med din bank, om dit VISA Electron kan anvendes. Ved tilmelding skal du indtaste kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre på det betalingskort, du ønsker at benytte. Du giver Petworld tilladelse til at gemme betalingskortoplysningerne via Pensio A/S, og accepterer således, at der er tale om en tilbagevendende betaling. Beløbet hæves først på din konto, når varerne afsendes. I tilfælde af afmeldelse ved ferie og andet hæves der naturligvis ikke på kortet.

Betaling af dit Petworld-abonnement

Det påhviler dig som kunde at sikre, at kortet er gyldigt og ajourført. Får du nyt kort, skal du huske at opdatere kortoplysningerne på din konto hos Petworld. Når du vil ændre dine kortoplysninger bliver dit aktuelle abonnement slettet og et nyt oprettet, som du skal godkende med de nye kortoplysninger.

Såfremt Petworld ikke kan gennemføre en betaling ud fra de angivne kortoplysninger, vil abonnementet blive sat i bero, og du vil modtage en notifikation pr. mail. Abonnementet genoptages, når en opdatering af kortoplysningerne har fundet sted. Dette gælder uanset årsagen til at betalingen ikke kunne gennemføres.

Klageadgang

www.petworld.dk er e-mærket, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis Sagsbehandling. Når du har handlet på en e-mærket webshop er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere på emærket.dk eller ring på tlf. 44858590.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@petworld.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Handelsvilkårene er senest opdateret 7. november 2019.

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

 

Til:

NET K/S

Søren Nymarksvej 27

8270 Højbjerg - DK

Att: Netsalg

 

Tlf.: 76 90 80 00

E-mail: Kundeservice@petworld.dk

 

 

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

______________________________________________________________________________________

 

 

Bestillingsnummer: __ ___________________________________________________________________

 

 

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________

 

 

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

 

 

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

 

 

 

Forbrugerens email: ______________________________________________________________________

 

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

 

 

 

 

Kategorier

Har du fundet en vare billigere et andet sted? Men ønsker du stadig at bestille hos os? Det er helt i orden, da vi gerne prismatcher. Konkurrentens pris skal dog være gældende på købstidspunktet.

I butikken kan du få prismatchet dine varer ved at medbringe dokumentation på konkurrentens pris i form af bon, billede, annonce, tilbudsavis eller lignende.

Online bedes du i forbindelse med ordreafgivelsen angive i kommentarfeltet, at den pågældende vare ønskes prismatchet samt indsætte et link til konkurrentens pris. Derefter går vi manuelt ind og tilpasser prisen.

Hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter efter, du har handlet hos os, så kan du op til 7 dage efter købstidspunktet benytte dig af vores prismatch. Vi udbetaler prisdifferencen mod forevisning af dokumentation på konkurrentens pris.  

En hvalpe- eller killingepakke bestiller du på henholdsvis www.hvalpepakken.dk eller www.killingepakken.dk. Disse sider administreres ikke direkte af Petworld, men er selvstændigt kørende sider, der samarbejder med Petworld om at sende reklameartikler ud, der kunne have din interesse som dyreejer. Ved bestilling af en hvalpe- eller killingepakke giver du derfor også samtykke til, at du må blive kontaktet af eksterne samarbejdspartnere med henblik på markedsføring.

Hvis du har bestilt en hvalpe- eller killingepakke, som aldrig er blevet sendt til den valgte butik til afhentning, så skal du henvende dig på mail til hvalpe- eller killingepakkens kundeservice. Du finder alle oplysninger på hvalpe- eller killingepakkens hjemmeside under: ”Kontakt”.

Du sender en e-mail til kundeservice via denne mail: kundeservice@hvalpepakken.dk eller 
kundeservice@killingepakken.dk. Oplys problematikken i mailen sammen med ordrenummer, så kundeservice let kan hjælpe dig.

Da du bestilte din hvalpe- eller killingepakke sagde du ja til, at deres samarbejdspartnere må tage kontakt til dig og derfor bliver du kontaktet.

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Hos Petworld kan du optjene bonus både ved køb over nettet og i butikkerne, når du er oprettet som medlem. Handler du online, skal du huske at logge ind for at optjene bonus.  Handler du i en af vores butikker, vil personalet spørge efter dit telefonnummer, og bonussen vil derefter automatisk blive registreret på din medlemskonto. Bonus optjenes løbende og bliver tilskrevet 2 gange årligt; primo januar og primo juli. Herefter kan du shoppe løs og indløse din bonus.

Husk! Opsparet bonus kan fra tilskrivningsdatoen indløses i to år. Derefter forældes denne og bortfalder.

Du kan bruge den opsparede bonus to gange om året. Efter 1/1 og efter 1/7. Helt lavpraktisk fungerer bonusordningen således at de køb, du har foretaget efter den 1/1 bliver opsparet frem til den 1/7, som du så kan bruge herefter. Samtidig går du i gang med at opspare bonus fra 1/7, som du kan bruge efter 1/1. Bonus gælder 4% af købet. Det er vigtigt, at du er logget ind, når du handler ellers bliver bonussen ikke registreret.

For at systemet kan registrere dit køb med bonus, er det vigtigt at du er logget ind på siden. Ellers får du ikke din bonus. 

Du kan først se hvad du har opsparet i bonus på en ny ordre, når ordren er endeligt faktureret.  Skriv eventuelt en mail til kundeservice, så undersøger vi sagen nærmere. Husk at du kun opsparer bonus, hvis du er logget ind på hjemmesiden. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering. 

Efter du har logget ind på Petworld.dk, kan du vælge Konto -> Medlemscenter.

Inde i medlemscenteret kan du klikke på: ”Ret oplysninger eller kodeord”. Husk endelig at klikke på: ”Opdater medlemsinfo” inden du forlader siden.

Hjemmesiden vil hjælpe dig med at fortælle, hvad der er galt. 

Tjek at din maiiladresse og dit password er korrekt. Hvis din mailadresse er forkert, kan du kontakte kundeservice, da du kan have skrevet forkert, da du oprettede dig som medlem. Hvis dit password er forkert, kan du trykke på knappen "Glemt password" og få tilsendt et nyt. 

Hvis du ikke har været logget ind før, skal du bruge dit medlemsnummer som adgangskode første gang, du logger ind. 

Hvis intet af ovenstående er problemet, så kontakt kundeservice, der kan hjælpe dig.

´