Grundet ekstraordinært mange ordrer må der påregnes 2-3 dages ekstra leveringstid.


DKK 769,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Royal Canin Mobility C2P+ er et velsmagende fuldfoder, der støtter hundens led og mobilitet.

Royal Canin Mobility C2P+ er et superlækkert og velsmagende fuldfoder, som selv en hund, der er lidt kræsen, vil elske at få i madskålen. Royal Canin Mobility C2P+ indeholder letfordøjelige proteiner, der er kroppens vigtigste byggesten og naturlig energi fra majs og ris, som sammen sørger for at dække alle dine hunds ernæringsmæssige behov.

Royal Canin Mobility C2P+ er et foder, som er sammensat for at hjælpe din hund med at bevare sunde og raske led. Foderet indeholder en unik blanding af polyphenoler fra grøn te, gurkemejeekstrakt og hydrolyseret collagen, der giver hundens led vigtig støtte, så den bedre holder sig frisk og glad.

Hvis din hund er blevet for tung eller har svært ved at holde sig slank, kan Royal Canin Mobility C2P+ også hjælpe. Jo tungere hunden er, jo mere vægt skal led og knogler bære. Derfor har Royal Canin sørget for, at kalorieindholdet i Royal Canin Mobility C2P+ er lavt, så din hund bedre kan holde idealvægten. Husk dog, at det er vigtigt, at din hund får rørt sig.

Vigtige fordele

  • Indeholder en kombination af gurkemejeekstrakt, hydrolyseret collagen og grøn te, der giver hunden støtte til leddene.
  • Moderat kalorieindhold, der gør det lettere for din hund at bevare en sund vægt.
  • Komplet fuldfoder, der støtter hundens bevægelighed og livskvalitet.
  • Indeholder naturlige antioxidanter.
  • Tilsat vitale vitaminer, der støtter immunforsvaret.
  • Fabelagtig smag, der kan forføre selv en kræsen hunds smagsløg.

Royal Canin Mobility C2P+ er et sundt tørfoder med et moderat indhold af kalorier, der gør det lettere for din hund at holde idealvægten.

Specifikationer
Varenummer 3182550853583
Bruttovægt 12,00 kg
CATEGORY 1.1.3.2.3k
Mærke royal canin veterinary diet
Dyregruppe hund
Alder voksen
Konsistens tør
Problem hofte & led
Størrelse alle størrelser
Smag kylling
Ingredienser

Royal Canin Mobility C2P. Til orientering: Bemærk venligst at tilstedeværelsen af orangefarvede partikler på tørfoderets overflade er helt normalt; det skyldes gurkemejeekstrakt. Følg din dyrlæges råd og vejledning.

Sammensætning: Majsmel, tørret fjerkræprotein, majs, ris, animalsk fedt, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalsk protein, hvede, majsgluten, fiskeolie, roetrævler, hvedeglute*, hydrolyseret kollagen (1,5%), mineraler, tagetesekstrakt (luteinkilde).

*L.I.P.: Udvalgt proteinkilde med en meget høj fordøjelighed.

Tilsætningsstoffer med ernæringsmæssige egenskaber pr. kg: Vitamin A: 15.500 IE, Vitamin D3: 1.000 IE, E1 (Jern): 40 mg, E2 (Jod): 4mg, E4 (kobber): 12mg, E5 (Mangan): 51mg, E6 (Zink): 154 mg, E8 (Selen): 0,1 mg. Teknologiske tilsætningsstoffer: Clinoptilolit af sedimentær oprindelse: 10g. Sensoriske tilsætningsstoffer: Ekstrakt af grøn te (polyfenolkilde) 3,1g, ekstrakt af gurkemeje (curcuma longa L.) 1,6g. Konserveringsmidler – Antioxidanter.

Analytiske bestanddele: Råprotein: 25% - Råfedt: 12% - Råaske: 5,8% - Træstof: 3,9%.

Fodervejldning: Følg fodringsvejledningen (se tabel). Sørg altid for, at hunden har adgang til frisk vand fra en ren skål.

Hundens vægt i kg

Daglig fodermængde i g

Undervægt

Normalvægt

Overvægt

5

103

89

75

10

173

149

126

20

291

251

212

30

395

341

287

40

490

423

356

50

579

500

421



Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.