Vi oplever i øjeblikket massiv pres på vores system for at kunne se bonus mm. Og i kan opleve fejl eller lange ventetider – vi arbejder på sagen


DKK 165,95

Vi anbefaler også

Produktbeskrivelse

Ziwi Peak med lam er et komplet og velsmagende tørfoder til katte i alle aldersgrupper, dog først efter afvænning. Vær opmærksom på at killinger i voksealderen, samt diegivende katte, bør fodres med cirka den dobbelte mængde, fordelt på 2-3 måltider om dagen. Katte i disse livsfaser har brug for ekstra meget energi, og derfor bør de have ekstra portioner. Foderet indeholder alle de vigtige og specifikke næringstoffer, vitaminer og mineraler som dit kæledyr har brug for.

Foderet består af kød og indmad fra lam, og råvarerne kommer udelukkende fra lokale New Zealandske økologiske gårde, hvor dyrene går frit omkring og græsser. Kødet er nænsomt tørret, så det bevarer ekstra meget smag, og så bakterievækst undgås. 

Foderets indhold af grønlæbede muslinger er en naturlig kilde til glucosamin og chondroitin, og dette er især gavnligt for knogler og led. Tangplanten kelp, er tilsat da det er en naturlig kilde til vitaminer og mineraler.  

Ziwi Peak er et kornfrit foder, som er velegnet til alle katte med normalt foderbehov. Som kødædere vil katte trives optimalt med kød på menuen, og ikke med fyldstoffer som korn, majs, kartofler, hvede og ris. Katten er oprindeligt et rovdyr og egner sig derfor ikke til at optage kulhydrat, da det påvirker dyrets blodsukkerindhold. Det en fordel at vælge et foder med intet eller et lavt indhold af kulhydrat, så din kat kan holde et stabilt blodsukker.

Vigtige fordele

  • Kornfrit tørfoder giver katten en god og sund hverdag
  • Sunde fedtsyrer giver sund hud og pels
  • Velsmagende og letfordøjeligt
  • Udvalgte mineraler beskytter ledbrusken og styrker bevægeligheden

Ziwi Peak med lam er et helt igennem naturligt tørfoder som ikke er tilsat sukker, kunstige smagsforstærkere, farve- og tilsætningsstoffer. Produktet er et monoprotein foder.

Specifikationer
Varenummer 9421016590537
Bruttovægt 400 g
CATEGORY 3.1.7.f
Mærke ziwi peak
Dyregruppe kat
Egenskab barf
Alder alle aldre
Smag lam
Konsistens tør
Ingredienser

Lammekød og -indmad* (lever, lunge, hjerte, nyre, kallun) 95 %, New Zealandsk grønlæbede muslinger, cikorie, tørret tang, vitaminer og mineraler.
*Afhængig af sæson og tilgængelighed kan lam blive erstattet med får.

Tilsætningsstoffer
Natriumclorid 2700 mg/kg, zink-aminosyrekompleks 130 mg/kg, kobber-aminosyrekompleks 67 mg/kg, selen 37 mg/kg, mangan-aminosyrekompleks 25 mg/kg, vitamin D3  371 IU/kg.

Analyse
Råprotein 40%
Fedt 39%
Råfiber 1%
Vandindhold 10%
Aske 8%.

Energiindhold
5600 kcal/kg.


Fodervejledning
Anbefalet daglig fodermængde (gram/dag):

Kattens            Tørfoder
vægt

(kg)                    (g)

  1                    18
  2                    28
  3                    37
  4                    45
  5                    52
  6                    59
  7                    66
  8                    72
  9                    78
10                    84

 

De angivne fodermængder kan variere efter kattens alder, race og aktivitetsniveau.
Killinger og diegivende katte bør fodres med cirka den dobbelte mængde fordelt på 2-3 måltider om dagen.

Pludselige skift fra et foder til et andet kan føre til overfodring og nogle gange medføre problemer med fordøjelsen.
Ved skift fra et andet foder bør overgangen ske gradvist i løbet af 7-8 dage.

 

Husk, at katten altid har tilgang til frisk vand fra en ren skål.

 
 


Video




Kategorier

Du pakker varen ind i den originale emballage og sender den til denne adresse:

Søren Nymarks Vej 27

8720 Højbjerg

Du kan indlevere pakken i den pakkeshop, der er nærmest dig. Det er ikke af betydning om du vælger Bring, PostNord, DAO eller et helt fjerde fragtfirma. Vi gør opmærksom på at du selv skal bekoste returfragten. 

Husk at pakke varen forsvarligt ind, da det er dit ansvar, at varen kommer intakt frem til os. Der må ikke være skade på emballage eller vare. Du kan læse mere i handelsbetingelserne ift. returnering.

Ja, du kan sagtens bytte i en af vores butikker. Du skal blot huske den faktura du modtog på mail, da din vare blev afsendt fra webshoppen, da dette er din kvittering. Butikken har ikke mulighed for at fremsøge denne, så det er vigtigt, at du husker den.

Hvis du har modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, så bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og sende til vores kundeservice på mail, sammen med en beskrivelse af hændelsen. 

 Hvis din varer er gået i stykker indenfor reklamationsrettet på 2 år og du har din kvittering for købet, så bedes du tage kontakt til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre. Ofte vil varen skulle sendes ind til nærmere undersøgelse og evt. reparation, men du bedes tage kontakt til os før du sender. I nogle tilfælde kan problemet løses med en reservedel og vi vil derfor kunne spare tid og besvær med at sende varen frem og tilbage. 

Hvis du bestiller inden kl. 15, er der god sandsynlighed for at du har dine varer i morgen. 97% af de ordrer, vi modtager inden kl. 15 på hverdage, bliver leveret næste hverdag. 

Din ordre bliver leveret på hverdage. Det er forskelligt, hvornår på døgnet, da vores forskellige distributører har forskellige leveringstidspunkter. 

Hvis du har bestilt på vores webshop til afhentning i en af vores butikker, får du besked fra butikken, når din ordre er klar til afhentning. 

Så tager du kontakt til kundeservice med problematikken og oplyser dit ordrenummer, så finder vi en løsning med transportøren. Denne proces tager cirka 24 timer.

Det er altid en vurderingssag fra personalet, hvorvidt der skal bruges forskellige typer emballage. Som tommelfingerregel bliver planter sendt i flamingokasser i kolde perioder. Ved varmt vejr bliver planterne sendt som alle andre varer i almindelige papkasser, da der er køligt på de forskellige transportlagre. Planterne er stort set altid fremme dagen efter afsendelse.

Vi tilbyder GRATIS LEVERING til pakkeshops på langt hovedparten af vores produkter. Ordrer som har en samlet vægt på over 19 kg. eller hvor ordren fylder en kasse større end 120 * 60 * 60 cm kan ikke leveres til en pakkeshop. Alternativt kan vælges en hjemlevering til 29 kr. eller gratis levering til en af vores mange butikker.

Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering til pakkeshops uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr på 39 kr. Disse varer er markeret med en blå købsknap. Køber du dog andre varer for mere end kr 499,- vil den pågældende ordre blive leveret fragtfrit til en pakkeshop (forudsat ordren overholder vægt- og størrelseskravene for levering til pakkeshop).

Hjemlevering koster altid 29 kr. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Når du booker den ønskede ydelse på vores webshop, skal du vælge din butik og i kalenderen kan du nu se hvilke datoer, du kan vælge mellem. De grønne datoer er de datoer, du kan vælge mellem. Hvis der ikke er nogen grønne datoer i den valgte måned, er det desværre ikke muligt at booke en tid. 

Når du vælger enten Hundefrisør eller Book dyrlæge, kan du se de forskellige kategorier. Hvis du er i tvivl om ,hvilken ydelse du skal vælge inden for den enkelte kategori, så vælg den du tror, så snakker du med frisøren eller dyrlægen om det, når du møder op til den aftalte tid. 

Vi bestræber os på at afsende din ordre samme dag, som vi modtager den. Du modtager en mail med Track & Trace, når din ordre er afsendt.

Hvis din ordre ikke er pakket, har vi mulighed for at rette i din ordre. Dette kan dog kun lade sig gøre på hverdage.

Vi kan kun annullere din ordre, såfremt den ikke er pakket. Annullering kan kun ske på hverdage.

Nej, det kan du desværre ikke.

At din vare er i restordre betyder, at den vare, du har bestilt, pt. ikke er på lager.

Vi bestiller derpå den vare, der mangler, og din bestilling sendes så snart denne vare kommer på lager.

Skulle det ske, at det er en vare, som er udgået ved leverandøren, eller at der går meget lang tid, før den kommer på lager igen, kontakter kundeservice dig for at lave en særskilt aftale angående din ordre.

Ved afsendelse af din bestilling får du en bekræftelse på mail om, at dine varer er afsendt fra vores lager. Samtidig modtager du et Track & Trace-nummer, der muliggør, at du kan følge forsendelsen. 

Vi leverer kun indenfor Danmarks grænser. Vi leverer dog ikke til Grønland eller Færøerne.

Når du køber varer hos os online og vælger afhentning i en af vores butikker, vil butikken særskilt tage sig af din ordre. 

Butikken vil tage kontakt til dig, når din bestilling er klar til afhentning.

Synes du, der er gået for lang tid med din bestilling, er du mere end velkommen til at tage kontakt til den butik, du har bestilt afhentning hos. De kan give dig en hurtig tilbagemelding om, hvornår din ordre kan forventes at være klar.

Tip! Du kan finde kontaktinformationer på alle butikker her 

 

Start med at tjekke din ordrebekræftelse. Har du fået det, du har bestilt? Hvis ikke, er der sket en pakkefejl fra vores side. Send en mail til kundeservice med ordrenummer og billlede af de varer, du har modtaget. Så finder vi en løsning sammen. 

Du tager kontakt til kundeservice og så finder vi en løsning. Tjek eventuelt på din mail med Track & Trace om der er sendt mere end en pakke og om du har modtaget dem alle. 

Hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan du kontakte kundeservice og annullere din ordre. 

Hvis du har modtaget en mail om at din bestilling er pakket, kan vi desværre ikke hjælpe dig, men du er altid velkommen til at returnere din pakke eller de varer, du ikke ønsker. Se hvordan under punktet Returnering.